Telefuninu
0086-17815677002
Chjamateci
+86 0577-57127817
E-mail
sd25@ibao.com.cn

Sapete quali microinterruttori di l'aspiratore ci sò?

https://www.switch-cnibao.com/sealed-micro-switch/

E caratteristiche di u micro switch di l'aspiratore

1. Ultra-picculu, liggeru è d'alta precisione.

2. Viti ordinariu chjuchi di tipu 2, m2mm pò esse usatu.

3. À u listessu tempu, una struttura cù una distanza di riferimentu da u terminal di furmazione hè aduttatu, perchè hè difficiule per a saldatura di stagno è riparà u flussu per penetrà in l'internu di u switch.

4. In più, hà un tipu di circuitu bassu putenza (au packet contact) adattatu per i picculi carichi volt-ampere.

5. Terminal indipendente, facile à stallà nantu à u bordu stampatu.U corpu di l'interruttore hè indipendente in quantu à a piastra di stampa di 1,2 ~ 1,6 mm.

6. Ci sò dinù stampata versione tirminali dritta angulu è serie tirminali angulu manca.

7. Cumplemente cù e linee RoHS.

Precauzioni quandu si usa u microinterruttore di l'aspiratore

1. Quandu si fissa u corpu di l'interruttore, aduprate viti M2 chjuchi nantu à a superficia liscia cù un torque menu o uguale à 0.098N m.Inoltre, per impediscenu chì u vitu ùn si alluntassi di novu, hè cunsigliatu d'utilizà una lavatrice à u stessu tempu.

2. Per piacè nutate chì in u statu liberu, u corpu di l'azzione ùn pò micca applicà direttamente a forza à u buttone o a macchina di gomma, è per applicà a forza à u buttone horizontalmente quandu l'utilizanu.

3. Configurazione di u travagliu post-task, basatu annantu à u valore ot di 70 [%] o più.Per i switches, ùn mette micca u muvimentu in a pusizione di limitu di muvimentu.Questu ùn riduce micca a vita dopu l'apertura è a chjusa è u muvimentu assuciatu cù l'impattu.

4. Per a saldatura a manu, per piacè aduprà a temperatura elettrica 320 cù l'ajustamentu di a temperatura, compie l'operazione in 3 seconde, è attenti à ùn applicà a forza à a parte terminale durante l'operazione.

5.It hè cunsigliatu à aduprà un tippu circuit bassu-putere quandu usatu sottu picculu currenti è voltage.

U micro switchhè un picculu spaziu di cuntattu è un mecanismu d'azzione snap.Hè un mecanismu di cuntattu chì rializeghja u muvimentu di cambià cù una corsa specifica è una forza specifica.Hè coperto nantu à l'alloghju è hà una leva di guida fora.I cuntatti di u switch sò relativamente distanziati, per quessa sò ancu chjamati micro switches.Hè cunnisciutu ancu com'è switch sensitivu.

Aspiratore micro interruttorisò spessu usati cum'è interruttori di limite per valvole è attuatori.Un interruttore di limitu manda un signalu à u sistema di cuntrollu di livellu più altu quandu a valvula hè tutta aperta, cumpletamente chjusa, o righjunghji una pusizioni specifica.

U principiu di travagliu diu microinterruttore di l'aspiratore:

E forze meccaniche esterne esercitanu forza nantu à a molla di muvimentu per mezu di cumpunenti di trasmissione (perni, buttoni, leve, roti, etc.), chì risultanu in un muvimentu istantaneu quandu a molla di muvimentu hè spustata à un puntu criticu.U cuntattu in muvimentu à a fine di a primavera in muvimentu hè rapidamente cunnessu o disconnected da u cuntattu fissu.

Dopu avè eliminatu a forza nantu à e parti di trasmissione, a molla di muvimentu genera una forza di muvimentu inversa.Quandu u colpu inversu di e parti di trasmissione righjunghji u puntu criticu di u muvimentu di a canna, u muvimentu inversu hè cumpletu istantaneamente.L'intervallu di cuntattu di u microinterruttore di l'aspiratore hè chjucu, a corsa di l'azzione hè corta, a putenza hè chjuca, è l'on-off hè veloce.

Sè avete bisognu di un microinterruttore per aspiratore, pudetecuntatta ci!Semu IBAO, un fabricatore prufessiunale di microinterruttori in Cina!

Cuntribuiscemu un valore megliu! In basa di una gestione di qualità cumpleta, Migliuremu continuamente a qualità è l'efficienza di u travagliu in squadra. Rafforzate a cooperazione cù i clienti è i fornituri, è prumove l'altri. Continue à migliurà a qualità è u costu di u produttu. megliu suluzione è supportu per i clienti.

★ Cuntinuà à migliurà

★ Qualità Superiore

★ Migliuramentu Cuntinuu

★ Ricerca di l'eccellenza

Ricerca è Sviluppu di u Produttu

IBAO hà una squadra di staffu altamente educatu è di alta cumpetenza prufessiunale. Pudemu compie u prucessu di sviluppu indipindente chì copre a ricerca nantu à a dumanda di u cliente, a furmazione di cuncettu di produttu, u disignu di u produttu, u disignu è u sviluppu di muffa, u disignu è u sviluppu di l'equipaggiu d'automatizazione è cusì. aiuta ancu u cliente à risolve i prublemi tecnichi in u prucessu di produzzione è i prublemi di qualità.

/nantu à noi/
/nantu à noi/

Atelier d'injection

Total 35 machine à iniezione (20T-150T)

/nantu à noi/
/nantu à noi/

Atelier de punch

Total 105 macchina di stampa di precisione di alta velocità

Cuntribuiscemu un valore megliu! In basa di una gestione di qualità cumpleta, Migliuremu continuamente a qualità è l'efficienza di u travagliu in squadra. Rafforzate a cooperazione cù i clienti è i fornituri, è prumove l'altri. Continue à migliurà a qualità è u costu di u produttu. megliu suluzione è supportu per i clienti.

★ Cuntinuà à migliurà

★ Qualità Superiore

★ Migliuramentu Cuntinuu

★ Ricerca di l'eccellenza

/nantu à noi/
Pulitica di a Cumpagnia (1)
Pulitica di a Cumpagnia (3)

Brevetti

Tutti i prudutti sò garantiti per esse patentati o liberi da disputi di patenti.

Capacità di pruduzzione

Ci hè più di 300 equipaghji di pruduzzione automatica, chì ponu scuntrà a pruduzzione annuale di 120 milioni di switches è più di 1 miliardi di set di accessori micro-motor.

Fornite Supportu

Fornite guida tecnica è supportu di furmazione tecnica.

Dipartimentu R&D

A squadra di R&D hà 121 persone, chì ponu compie in modu indipendente u prucessu di sviluppu cumpletu da a ricerca di a dumanda di i clienti, a furmazione di cuncetti di produttu, u disignu di u produttu, u disignu è u sviluppu di muffa, l'automatizazione di a produzzione, etc.

Assicuranza di qualità

Tutte e operazioni di prucessu sò operate da a nostra cumpagnia Tongda OA wizard, sistema ERP, è Moqibao.Tuttu u prucessu deve esse appruvatu è pò esse rispunsevuli.A produzzione automatica hè dotata di ispezione CCD, cù una squadra di qualità di 65 persone è più di 20 tippi d'equipaggiu d'ispezione.Ci hè più di 220 unità in totale, è a spedizione deve esse cumpletamente inspeccionata da QC è un rapportu d'ispezione di spedizione serà emessu.

Catena di Produzione Moderna

attellu avanzatu di pruduzzione automatizata, attellu di stampatura, attellu di stampaggio a iniezione, attellu di assemblea di pruduzzione, attellu di serigrafia, attellu di machining, etc.


Tempu di Postu: 29-Sep-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi