Telefuninu
0086-17815677002
Chjamateci
+86 0577-57127817
E-mail
sd25@ibao.com.cn

Sparte di a cunniscenza - Circa i Micro Switches

U microinterruttore hè un interruttore rapidu attuatu da pressione, cunnisciutu ancu com'è un interruttore sensitivu.A so invenzione hè attribuita à un omu chjamatu Peter McGall in Freeport, Illinois, USA in u 1932.
U principiu di funziunamentu di u micro switch hè chì a forza meccanica esterna agisce nantu à a canna d'azzione attraversu l'elementu di trasmissione (push pin, button, leva, roller, etc.), è dopu chì l'energia hè accumulata à u puntu criticu, una azione istantanea. hè generatu, è a fine di a canna d'azzione hè u cuntattu in muvimentu è u cuntattu fissu sò rapidamente cunnessi o disconnected.When a forza nantu à l'elementu di trasmissione hè eliminata, a canna d'azzione genera una forza d'azzione inversa, è quandu u colpu inversu di a trasmissione. l'elementu righjunghji u puntu criticu di l'azzione di a canna, l'azzione inversa hè cumpletata istantaneamente.
MAA
A distanza di cuntattu di u microinterruttore hè chjuca, a corsa di l'azzione hè corta, u putere di pressa hè chjuca, è l'on-off hè veloce.A vitezza d'azzione di u cuntattu in muvimentu ùn hà nunda di fà cù a vitezza di l'azzione di l'elementu di trasmissione.U microinterruttore hè basatu annantu à u tippu di spinta, è pò esse derivati ​​​​da u tipu di buttone di corsa corta, u tipu di buttone di corsa longa, u tipu di buttone extra large, u tipu di buttone di rulli, u tipu di rulli di canna, u tipu di rulli di palanca, u tipu di boom cortu, è u tipu di boom longu.è assai di più.
I microinterruttori sò aduprati in l'equipaggiu elettronicu è in altri equipaghji in i dispositi di cuntrollu automaticu è di prutezzione di sicurezza chì necessitanu un cambiamentu frequente di circuiti.Sò usati in parechji dispositi per sente "on" o "off".
Sò più di 90 anni da l'invenzione di u micro switch.Oghje, u micro switch hè diventatu una necessità industriale cù un cunsumu annu di più di 100 miliardi di pezzi.Hè longu hè stata strettamente ligata à u travagliu è a vita di e persone.Cum'è una persona ordinaria, ancu s'è tù è u micro switch, ùn pare micca esse intersezzione, ma finu à chì vulete, in ogni casa o locu publicu, pudete truvà almenu una o più micros streghe nantu à a vostra vittura, nantu à u computer, nantu à a cucina di risu, in l'aria condizionata, lavatrice, lavastoviglie, etc.
Zhejiang Yibao Technology Co., Ltd hè stata stabilita in u 1998. Hè un prufessore di micro switch prufessiunale.Dapoi 24 anni, Yibao hà sempre aderitu à a pulitica strategica di "eccellenza, qualità, migliuramentu cuntinuu, è ricerca di l'eccellenza", è hè stata impegnata à migliurà u livellu di produzzione è ricerca è sviluppu, è serve sempre à ogni cliente sinceramente cun un disignu prufessiunale, qualità stabile, prezzu raghjone, consegna rapida!
Avemu ancu sinceramente aspittendu à travaglià cun voi per una situazione win-win in u futuru.

Sè avete bisognu, per piacè cuntattateci:

Eccu l'infurmazioni di cuntattu


Tempu di post: 18-novembre-2020