Telefuninu
0086-17815677002
Chjamateci
+86 0577-57127817
E-mail
sd25@ibao.com.cn

Chì ghjè un microinterruttore impermeabile?Principiu è mantenimentu di ogni ghjornu di microinterruttore impermeabile

Cosa hè un micro switch waterproof

Un microinterruttore impermeabile,Parechje persone ùn truveranu micca stranu, ma sè vo vulete veramente dì à mè i so dettagli è risponde esattamente ciò chì hè un micro switch impermeable, assai persone sò sempre cunfusi.Oghje vi dicu ciò chì hè un micro switch waterproof.

Chì ghjè un microinterruttore impermeabile?

U microinterruttore impermeable è impermeable hè un interruttore impermeabile cù un picculu spaziu di cuntattu è un mecanismu d'azzione snap, chì pò esse cambiatu cù una corsa specifica è una forza specifica, è hà una carcassa è una barra di guida fora.Cuntattu: In u tipu di microinterruttore impermeabile è impermeabile, paragunatu à l'interruttore semiconductor cù e caratteristiche di microinterruttore impermeabile è impermeabile, a funzione di switch hè realizata da u switch meccanicu di u puntu di cuntattu.

Ci sò parechji tippi di microswitch impermeable, cù centinaie di strutture internu, chì ponu esse divisi in ordinariu, chjucu è ultra-picculu secondu u voluminu.Sicondu u funziunamentu di prutezzione, ci sò trè tippi di waterproof, dustproof è splusion-proof;secondu a forma di disconnection, hè divisu in un tipu di cunnessione unicu, un tipu di cunnessione doppia è un tipu di cunnessione multipla.Ci hè ancu un micro switch impermeable forte;secondu a capacità di rottura, hè divisu in tippu ordinariu, tippu DC, tippu micro-corrente è tippu high-current.

I microinterruttori impermeabili sò generalmente basati nantu à l'accessori è ùn anu micca bisognu di presse ausiliarie, risultatu in una piccula corsa è grandi prugrammi di linea.Diversi accessori di pressing ausiliari ponu esse aghjuntu secondu i bisogni.U cambiamentu pò esse divisu in u tipu di buttone, u tipu di rulli di canna, u tipu di rulli di leva, u tipu di boom cortu, u tipu di boom longu è cusì.

Tu principiu di microinterruttore impermeabile

A forza meccanica esterna agisce nantu à a canna d'azzione attraversu elementi di trasmissione (push pin, button, leve, roller, etc.).Quandu a canna d'azzione si move à u puntu criticu, una azione istantanea hè generata, chì face chì u cuntattu mobile à a fine di a canna d'azzione cunnetta o disconnect rapidamente cù u cuntattu fissu.

Quandu a forza chì agisce nantu à l'elementu di trasmissione hè eliminata, a canna chì agisce genera una forza inversa, è quandu a corsa inversa di l'elementu di trasmissione righjunghji u puntu criticu di a canna, l'azzione inversa hè cumpleta istantaneamente.U microinterruttore impermeabile hà una distanza di cuntattu chjuca, una corsa di azione corta, una forza di pressa chjuca è una velocità di cambiamentu veloce.A vitezza di muvimentu di u cuntattu in muvimentu ùn hà nunda di fà cù a vitezza di muvimentu di l'elementu di trasmissione.

Metudu di mantenimentu quotidianu di microinterruttore impermeabile è impermeabile di riscaldatore d'acqua à gas

1. Avete bisognu di usà u riscaldatore d'acqua di gas per pulisce è prutegge u manuale di operazione di u produttu, è aduprà u riscaldatore d'acqua secondu l'istruzzioni nantu à u manuale è a targhetta, è ancu un mantenimentu preliminariu simplice, a pulizia è a prutezzione di u riscaldatore d'acqua, ecc.

2. Cum'è gas heater water heater leakage, leakage acqua, fiamma ùn estingue dopu acqua cut off, cundizioni poviri incineration, etc Si deve esse usata cuntinuu in certi casi à avvisà u trattamentu di gas o riparà fabricatore è à impedisce apertura privatu è riparà.

3. Ùn aduprate micca l'agenti di pulizia è di prutezzione scaduti per i riscaldatori d'acqua.Sicondu u standard naziunale GB17905-1999 "Regulamenti di manipolazione di sicurezza per l'apparecchi di incinerazione di gas in casa", l'efficacezza di prutezzione di a pulizia di gas liquefied è riscaldatori d'acqua hè ghjudicata à 15 anni da a data di vendita, è u periodu di validità di prutezzione di pulizia di gas artificiale. riscaldatori d'acqua hè 10 anni.

4. Assicuratevi chì a stanza hè ben ventilata.

5. Per piacè manighjà a benzina à tempu.Certi prufessiunali o pruduttori designati duveranu pulisce è prutegge i riscaldatori d'acqua di gasu è fà u mantenimentu in tempu puntuale.Solu insistendu in a pulizia è a prutezzione di u riscaldatore di l'acqua di gasu pò ghjucà un rolu prominente.

I sopra sò i cinque megliuProduttori di microinterruttoriin Cina listatu per voi.Sè vo circate Micro switches, pudete riferite à questu articulu è sceglite u vostru propiu fabricatore adattatu per inizià a vostra attività.

Semu quì per cunsigliàI prudutti IBAOper tè.Cum'è un fabricatore prufessiunale è fornitore di Macchine per a fabricazione di microinterruttori in Cina,IBAO furnisce Micro Interruttore Sigillatu, Micro Interruttore Impermeabile, Interruttore Rocker, Interruttore Push Button, Interruttore Slide, è Tact Switch è cusì.Hè u vostru fornitore di Micro switch affidabile è stabile è u megliu partenariu!

Cuntattateci avà per uttene l'ultime informazioni è citazioni.

Perchè sceglite noi

Cuntribuiscemu un valore megliu! In basa di una gestione di qualità cumpleta, Migliuremu continuamente a qualità è l'efficienza di u travagliu in squadra. Rafforzate a cooperazione cù i clienti è i fornituri, è prumove l'altri. Continue à migliurà a qualità è u costu di u produttu. megliu suluzione è supportu per i clienti.

★ Cuntinuà à migliurà

★ Qualità Superiore

★ Migliuramentu Cuntinuu

★ Ricerca di l'eccellenza

/nantu à noi/
Pulitica di a Cumpagnia (1)
Pulitica di a Cumpagnia (3)

Brevetti

Tutti i prudutti sò garantiti per esse patentati o liberi da disputi di patenti.

Capacità di pruduzzione

Ci hè più di 300 equipaghji di pruduzzione automatica, chì ponu scuntrà a pruduzzione annuale di 120 milioni di switches è più di 1 miliardi di set di accessori micro-motor.

Fornite Supportu

Fornite guida tecnica è supportu di furmazione tecnica.

Dipartimentu R&D

A squadra di R&D hà 121 persone, chì ponu compie in modu indipendente u prucessu di sviluppu cumpletu da a ricerca di a dumanda di i clienti, a furmazione di cuncetti di produttu, u disignu di u produttu, u disignu è u sviluppu di muffa, l'automatizazione di a produzzione, etc.

Assicuranza di qualità

Tutte e operazioni di prucessu sò operate da a nostra cumpagnia Tongda OA wizard, sistema ERP, è Moqibao.Tuttu u prucessu deve esse appruvatu è pò esse rispunsevuli.A produzzione automatica hè dotata di ispezione CCD, cù una squadra di qualità di 65 persone è più di 20 tippi d'equipaggiu d'ispezione.Ci hè più di 220 unità in totale, è a spedizione deve esse cumpletamente inspeccionata da QC è un rapportu d'ispezione di spedizione serà emessu.

Catena di Produzione Moderna

attellu avanzatu di pruduzzione automatizata, attellu di stampatura, attellu di stampaggio a iniezione, attellu di assemblea di pruduzzione, attellu di serigrafia, attellu di machining, etc.

Ricerca è Sviluppu di u Produttu

IBAO hà una squadra di staffu altamente educatu è di alta cumpetenza prufessiunale. Pudemu compie u prucessu di sviluppu indipindente chì copre a ricerca nantu à a dumanda di u cliente, a furmazione di cuncettu di produttu, u disignu di u produttu, u disignu è u sviluppu di muffa, u disignu è u sviluppu di l'equipaggiu d'automatizazione è cusì. aiuta ancu u cliente à risolve i prublemi tecnichi in u prucessu di produzzione è i prublemi di qualità.

/nantu à noi/
/nantu à noi/

Atelier d'injection

Total 35 machine à iniezione (20T-150T)

/nantu à noi/
/nantu à noi/

Atelier de punch

Total 105 macchina di stampa di precisione di alta velocità


Tempu di Postu: Oct-09-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi