Telefuninu
0086-17815677002
Chjamateci
+86 0577-57127817
E-mail
sd25@ibao.com.cn

cos'è un microinterruttore impermeabile?

Ci sò parechji tippi dimicro interruttori, è ci sò diversi campi d'applicazione.Oghje, stu articulu principarmenti vi presentamicrointerruttori impermeabili.Per quelli chì vulete sapè l'infurmazioni pertinenti di micro switches waterproof, è s'ellu ci vole à cumprà micro switches waterproof persone cum'è riferimentu.

1cos'è un microinterruttore impermeabile?

Cum'è u nome suggerisce, amicrointerruttore impermeabilehè un microinterruttore cù una certa funzione impermeabile.,Ancu chjamatumicrointerruttore sigillatu.Hè un interruttore di cambiamentu rapidu attuatu da pressione cù altre strutture di snap-action.Havi caratteristiche spiciali è l'intervallu trà i cuntatti hè assai chjucu.L'azzione di u cambiamentu hè cuntrullata secondu a corsa specifica è a forza specifica.U microinterruttore impermeabile hè strettu cupertu cù una carcassa.pacchettu, chì hà un tipu di microswitch chì agisce a leva à l'esternu. Pò esse usatu in riscaldatori d'acqua, dispenser d'acqua, generatori è altre machini.Parechje equipaghji di immersione anu ancu l'ombra di switches impermeabili.

 

2.U scopu di micro switch waterproof

A dimensione di u micro switch hè chjuca, ma a so funzione hè assai grande, è pudemu vede in ogni locu in a nostra vita.Cum'è u mouse di l'urdinatore, u mouse di l'automobile, i prudutti elettronici di l'automobile, l'equipaggiu di cumunicazione, i prudutti militari, l'equipaggiu di prova, i riscaldatori d'acqua à gas, stufe à gas, i picculi apparecchi domestici, i forni à microonde, i forni di risu, l'equipaggiu di sfera galleggiante, l'equipaggiu medicale, l'automatizazione di l'edilizia, l'utensili elettrici. , etc.

3.U principiu di u micro switch waterproof

A forza meccanica esterna agisce nantu à a canna d'azzione attraversu l'elementu di trasmissione (presse pin, buttone, leva, rullu, etc.), è quandu a canna d'azzione hè spustata à u puntu criticu, si verifica una azzione istantanea, cusì chì u cuntattu in muvimentu in u puntu criticu. a fine di a canna d'azzione è u puntu di cuntattu fissu per accende o spegne rapidamente.

Quandu a forza nantu à l'elementu di trasmissione hè sguassata, a canna d'azzione genera una forza d'azzione inversa, è quandu a corsa inversa di l'elementu di trasmissione righjunghji u puntu criticu di l'azzione di a canna, l'azzione inversa hè cumpletata istantaneamente.A distanza di cuntattu di u microinterruttore hè chjuca, a corsa di l'azzione hè corta, u putere di pressa hè chjuca, è l'on-off hè veloce.A vitezza d'azzione di u cuntattu in muvimentu ùn hà nunda di fà cù a vitezza di l'azzione di l'elementu di trasmissione.

4.Metudu Wiring di micro switch waterproof

Quandu si tratta di u metudu di cablaggio di u micro switch, hè veramente assai simplice.In generale, u micro switch hà trè punti.Unu di sti trè punti hè u puntu cumuni, l'altru hè u puntu normalment apertu, è l'altru hè u puntu chjusu.U puntu cumunu hè cum'è quellu in u socket.A linea cero, u puntu normalment apertu hè u puntu induve l'interruttore hè apertu per chì u currente scorri, è u puntu di chjusu hè u cuntattu chì disconnects the current through.Basta cunnette u puntu currispundenti à u locu currispundente.Ancu se u metudu di cablaggio di u micro switch hè simplice per apre, hè ancu necessariu di fà preparazioni pertinenti in anticipu.

fonte:Instrumentation Academy(Youtube)

5.Quali sò i vantaghji di i micro switches waterproof?

· U primu hè a qualità affidativa.

I requisiti di u paese in u campu di i micro switches sò assai stretti, chì facenu ancu i pruduttori assai meticulosi in a produzzione, cusì i clienti ùn saranu micca disturbati da prublemi di qualità quandu l'utilizanu, è i fabricatori anu un sistema post-vendita assai cumpletu., ancu s'ellu ci hè un prublema di seguitu, u fabricatore hè u primu à risolve per noi.

· U sicondu hè l'adattabilità.

Siccomu piove spessu in parechji lochi avà, è i micro interruttori in l'equipaggiu duveranu esse impermeabili, cusì i micro interruttori impermeabili ponu sempre mantene un travagliu d'alta intensità in questu tempu piovosu, è Ùn ci sarà micca dannu, chì ùn hè ineguagliatu da altri tipi. di microinterruttori.L'impurtante hè chì dopu à l'ottimisazione cuntinuu di a tecnulugia, parechji microswitch impermeable anu parechje altre proprietà, cum'è a prevenzione di u focu è a prevenzione di cortu circuitu.

·U terzu hè specificazioni cumpletu è alta selettività.

Parechje microswitch impermeable sò dispunibuli in tutte e dimensioni, è pudete cumprà u mudellu chì vulete in Internet, ma se a dimensione chì vulemu ùn hè micca u currente mainstream in u mercatu, pudemu ancu dumandà à a fabbrica per persunalizà.A pruduzzione di u nostru equipamentu pò esse più precisa.

6.How à sceglie micro switch waterproof

Cù l'avanzamentu di a scienza è a tecnulugia, l'aghjurnamentu di i strumenti è l'equipaggiu, u micro switch impermeable hè ancu constantemente aghjurnatu in tecnulugia è materiali. Quandu sceglie, cunsiderà parechji aspetti cum'è dimensione, pesu, forma, materiale è cusì. In particulare per l'equipaggiu di immersione o l'equipaggiu elettricu, deve esse sceltu secondu i requisiti di l'applicazione attuale, perchè in queste applicazioni, a discrepanza di certi paràmetri chjuchi pò causà accidenti gravi.A selezzione di u switch waterproof hè basatu annantu à diversi usi, è ancu deve riferite à diverse resistenze à u calore, resistenza à a pressione è a vita di serviziu.Questi paràmetri ponu esse riferiti in u manuale di u produttu.

 

Epilogu

Microinterruttori impermeabili ghjucà un rolu impurtante in parechji aspetti chjave di a produzzione è di a vita.Sceglie u dirittu hè assai impurtante per l'imprese è l'individui.Di sicuru, certi pirsuni sentenu ch'elli ùn sò micca prufessiunali, ùn cunnosci micca a cunniscenza di sti switches, è ùn sanu micca cumu sceglie, dopu seguità a nostra idea simplice è sceglite un grande fabricatore cù una bona reputazione, perchè pudete truvà un cambia di bona qualità relativamente facilmente.

Sè avete bisognu di microinterruttore impermeabile, pudetecuntatta ci.SimuIBAO, unu di i più prufessiunalii pruduttori di micro switchin Cina.

A cumpagnia hà un capitale registratu di 50 milioni di RMB, è hà successivamente passatu ISO9001, ISO14001, IATF16949 certificazione di sistema di gestione di qualità è ambientale;è hà stabilitu un laboratoriu accreditatu da UL in i Stati Uniti è TUV in Germania in u 2004, i prudutti di a cumpagnia sò stati ricunnisciuti da agenzie di sicurezza di fama internaziunale è ottenuti UL, CE, CB, KEMA, TUV, ENEC, KC, CQC è altre certificazioni. .

U nostru cumpagnu di cummerciale


Tempu di post: 26-May-2022
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi